Internetinės parduotuvės Light24.ee savininkas yra Light24 OÜ (registracijos kodas 11986323), registruotas adresas Tiigi g. 6/2, 61602, Tõravere, Tartu apskritis, Estija.
Klientų aptarnavimas
PRODUKTŲ PAIEŠKA MŪSŲ INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE
PREKĖS PRIDĖJIMAS Į PIRKINIŲ KREPŠELĮ
Pasirinkite norimą produktą(us) ir pridėkite juos į pirkinių krepšelį. Norėdami visiškai suprasti produktą, peržiūrėkite pridėtą aprašymą – matmenys, dekoras, techniniai duomenys ir kita būtina informacija apie produktą.
Jei produktas turi kintamųjų pasirinkimų, kintamųjų derinį rasite išskleidžiamajame meniu. Jums bus parodyti atitinkamos produkto versijos parametrai ir kaina. Pasirinktus elementus pridėkite į pirkinių krepšelį. Tikrai rekomenduojame pasirinkti tinkamą lemputę jūsų apšvietimo įrenginiui. Jei lemputė tiekiama kartu su apšvietimo įrenginiu, pamatysite atitinkamą informaciją.
PREKĖS PRIDĖJIMAS Į PIRKINIŲ KREPŠELĮ
Pasirinkite norimą produktą(us) ir pridėkite juos į pirkinių krepšelį. Norėdami visiškai suprasti produktą, peržiūrėkite pridėtą aprašymą – matmenys, dekoras, techniniai duomenys ir kita būtina informacija apie produktą.
Jei produktas turi kintamųjų pasirinkimų, kintamųjų derinį rasite išskleidžiamajame meniu. Jums bus parodyti atitinkamos produkto versijos parametrai ir kaina. Pasirinktus elementus pridėkite į pirkinių krepšelį. Tikrai rekomenduojame pasirinkti tinkamą lemputę jūsų apšvietimo įrenginiui. Jei lemputė tiekiama kartu su apšvietimo įrenginiu, pamatysite atitinkamą informaciją.
Apmokėjimo procesas
Pirkdami prekes galite pasirinkti tinkamą pristatymo būdą. Transporto išlaidos priklauso nuo užsakytų prekių dydžio ir svorio.
Klientas gali pasirinkti atsiimti užsakytas prekes asmeniškai mūsų atstovybės biure Pärnu mnt. 146 Taline.
Galite apsipirkti kaip neregistruotas vartotojas (svečias) arba kaip registruotas vartotojas. Užpildykite visus reikalingus laukus (laukai, pažymėti raudonu žvaigždute, yra privalomi), pasirinkite tinkamą vartotojo vardą ir slaptažodį (jei norite tapti registruotu vartotoju). Būtinai patikrinkite nurodytą adresą ir kontaktinę informaciją, nes priešingu atveju gali kilti problemų su užsakytų prekių pristatymu.
Papildžius prekes į pirkinių krepšelį ir užbaigus užsakymo apmokėjimo procesą, bus pasiūlytos įvairios mokėjimo galimybės (priklausomai nuo jūsų gyvenamosios šalies):
a. Internetinės bankininkystės nuoroda – galėsite sumokėti už prekes iš karto;
b. Mokėjimas dalimis (tik Estijos klientams);
c. Banko pervedimas – sistema pateiks mūsų banko sąskaitos duomenis ir paaiškins, kaip atlikti banko pervedimą;
d. Mokėjimai kortelėmis – galėsite pasirinkti įvairius kredito ir debeto kortelių atsiskaitymus.
Atkreipkite dėmesį, kad numatomas pristatymo laikas prasideda tik po sėkmingos transakcijos ir/arba atsiskaitymo. Jei už prekes mokate naudojantis internetinės bankininkystės paslauga, atlikę sandorį spauskite mygtuką „Grįžti pas pardavėją“.
PRISTATYMAS IR GARANTIJA
Kiekvienam produktui nustatytas pristatymo laiko trukmė. Pristatymo laikai apskaičiuojami kaip „numatomas didžiausias laikas” – daugeliu atvejų užsakyti produktai pristatomi greičiau nei nurodyta.
Jei į tą patį krepšelį įdėsite prekes su skirtingais pristatymo laikais, užsakytos prekės bus pristatytos pagal didžiausią pristatymo laiką iš jūsų krepšelyje esančių prekių pristatymo laikų. Jei norite gauti užsakymą dalimis, maloniai prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.
Prekėms pristatyti naudojame įvairias transportavimo galimybes. Daugeliu atvejų naudojame savo transportą ir Smartpost. Didelius siuntinius pristatys mūsų ilgalaikiai logistikos partneriai. Kaip jau minėta anksčiau, turite galimybę asmeniškai atsiimti savo užsakymą mūsų biure Pärnu mnt. 146 Taline.
Gavę prekes, būtinai patikrinkite jų būklę. Jei prekės buvo sugadintos arba pažeistos transportavimo metu, dokumentuokite įrodymus kurjerio akivaizdoje ir kuo greičiau praneškite mums telefonu arba el. paštu. Jei įmanoma, prašome padaryti sugadintos prekės nuotrauką. Vėlesni prekių išorinių defektų reikalavimai bus labai sunkiai tenkinami.
Visiems produktams taikoma 2 metų garantija, išskyrus atvejus, kai gamintojas suteikia ilgalaikes garantijas (pvz., LED ir kt.). Garantijos / draudimo įrodymas yra jūsų sąskaita ir mokėjimo įrodymas.
Grąžinimo politika
Po užsakymo gavimo pirkėjas turi teisę atsitraukti nuo sutarties, sudarytos internetinėje parduotuvėje, per 14 dienų.
Atsitraukimo teisė netaikoma, jei pirkėjas yra juridinis asmuo.
Norint pasinaudoti 14 dienų grąžinimo teise, užsakytas produktas neturi būti naudojamas jokiu būdu, kuris nėra būtinas produkto pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, kaip būtų leidžiama testuojant produktą fizinėje parduotuvėje.
Jei produktas buvo naudojamas kitais tikslais, nei nustatyti jo pobūdį, savybes ir veikimą, arba jei jame yra naudojimo ar dėvėjimosi požymių, internetinė parduotuvė turi teisę sumažinti grąžinamą sumą proporcingai produkto vertės sumažėjimui.
Norėdami grąžinti produktą, turi būti pateikta atsistatydinimo nuo pirkimo deklaracija, ir ji turi būti išsiųsta el. paštu info@light24.ee ne vėliau kaip per 14 dienų nuo produkto gavimo.
Prekės grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, nebent grąžinimo priežastis yra ta, kad grąžinamos prekės objektas neatitinka užsakymo (pvz., klaidingas arba sugadintas šviestuvas).
Pirkėjas privalo grąžinti prekę per 14 dienų nuo pareiškimo pateikimo arba pateikti įrodymą, kad produktas buvo perduotas kurjeriui per tą laikotarpį. Gavus grąžinamą prekę, internetinė parduotuvė be delsimų grąžina pirkėjui visus mokėjimus, gautus pagal sutartį, tačiau ne vėliau kaip per 14 dienų nuo atsistatydinimo deklaracijos gavimo.
Internetinė parduotuvė gali atsisakyti grąžinti pinigus, kol negaus grąžinamo produkto arba kol pirkėjas nepateiks įrodymų, kad produktas buvo grąžintas, priklausomai nuo to, kas įvyksta pirmiausia. Jei pirkėjas aiškiai pasirinko kitą pristatymo metodą, pasiūlytą internetinėje parduotuvėje, kuris skiriasi nuo internetinės parduotuvės pasiūlytos pigiausios standartinės pristatymo metodikos, internetinė parduotuvė nėra įpareigota grąžinti pirkėjui išlaidas, viršijančias standartinį pristatymo metodą.
Internetinė parduotuvė turi teisę atsitraukti nuo pardavimo sandorio ir reikalauti prekių grąžinimo iš pirkėjo, jei produkto kaina internetinėje parduotuvėje buvo klaidingai žymima žymiai žemesnė už rinkos kainą.