Pagalba klientams

Paskambinkite mums +372 5184 133 arba atsiųskite el info@light24.lt

Įdėkite gaminį į pirkinių krepšelį

Pasirinkite jums patinkančius gaminius ir įdėkite juos į pirkinių krepšelį. Kad susidarytumėte tikrą vaizdą, prie visų gaminių pateikiami matmenys, apdaila, techninės specifikacijos ir kita jums svarbi informacija.

Jei gaminiai turi skirtingus parametrus, jų derinius rasite išskleidžiamajame meniu… Jums bus parodyti atitinkamo gaminio varianto parametrai ir kaina.

Pasirinktus gaminius įdėkite į pirkinių krepšelį. Primygtinai rekomenduojame kartu su šviestuvais pasirinkti tinkamus šviesos šaltinius. Jei šviesos šaltinis įeina į šviestuvo komplektą, jis bus atitinkamai pažymėtas.

Kaip įsigyti

Užbaigdami pirkimą galėsite pasirinkti pageidaujamą tiekimo būdą. Transportavimo kaina priklauso nuo užsakytų prekių matmenų ir svorio.

Galite pasirinkti, ar pirkti neužsiregistravus (kaip svečias) ar užsiregistravus. Užpildykite pateiktus laukus (raudonomis žvaigždutėmis pažymėti laukai yra privalomi) ir pasirinkite savo vartotojo vardą bei slaptažodį (jei norite tapti registruotu naudotoju). Būtinai patikrinkite, ar jūsų adresas ir kontaktiniai duomenys yra teisingi, kitaip gali kilti problemų tiekiant užsakytas prekes.

Užbaigę pirkimą ir perėję prie kasos, galėsite pasirinkti vieną iš skirtingų mokėjimo būdų:

  • a. už prekes galima atsiskaityti tiesiogiai per banko nuorodą;
  • b. banko pavedimas – programa parodys mūsų banko sąskaitų numerius ir pateiks nurodymus, kaip atlikti banko pavedimą;
  • d. už užsakytas prekes taip pat galima atsiskaityti įvairiomis kredito kortelėmis. Atkreipkite dėmesį, kad numatomas tiekimo laikas prasidės po to, kai bus atlikta banko operacija. Jei mokėjimą atlikote per internetinę bankininkystę, po sėkmingo mokėjimo būtinai naudokite mygtuką „Grįžti pas pardavėją“, kad išeitumėte iš banko.

Tiekimas ir garantija

Tiekimo laikas nurodomas prie kiekvieno konkretaus gaminio. Tiekimo laikas nurodomas kaip maksimalus – daugeliu atvejų užsakytos prekės bus pristatytos greičiau. Jei tame pačiame pirkinių krepšelyje pasirinkote produktus, kurių tiekimo terminai skiriasi, užsakyti šviestuvai bus pristatyti per tą laikotarpį, kurio tiekimo terminas jūsų pirkinių krepšelyje yra ilgiausias. Tačiau jei vis dėlto norėtumėte užsakymą gauti dalimis, būtinai kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių.

Prekėms tiekti naudojame įvairias transporto galimybes. Dažniausiai naudojame savo transportą ir „Smartpost“. Didesnes siuntas jums pristatys mūsų ilgamečiai logistikos partneriai.
Gavę šviestuvus, būtinai patikrinkite jų būklę. Jei dėl kokių nors priežasčių gaminys buvo sugadintas ar pažeistas transportavimo metu, sutvarkykite tai kurjerio akivaizdoje ir kuo greičiau informuokite mus telefonu arba el. paštu. Jei įmanoma, nufotografuokite sugadintą prekę. Mums labai sunku priimti vėlesnes pretenzijas dėl išorinių defektų.

Visiems gaminiams suteikiama 2 metų garantija, išskyrus tuos atvejus, kai gamintojas nesuteikia ilgesnės garantijos – šviesos diodams ir pan. Garantijos įrodymas yra išrašyta sąskaita faktūra.

Prekių grąžinimas

Jei dėl kokių nors priežasčių gaminys jums netinka, turite galimybę jį grąžinti per 14 dienų nuo gavimo. Šviestuvas turi būti nepažeistas ir originalioje pakuotėje. Visą pinigų sumą grąžinsime per 14 dienų nuo šviestuvo gavimo mūsų sandėlyje.
Jei turite klausimų, susisiekite su mumis informacijos linija: 51 84133 (09:00-17:00) arba el. paštu:
 info@light24.lt